Beoordelingen van Kota Radja Bergum

Recente recensies van Kota Radja Bergum

5 sterren na 16 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten gehaald en ideaal via online bestellen!!

, 23-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Super lekker gegeten!! Werkelijk niets op aan te merken!!

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Was echt super lekker en vers! Maar eerlijk gezegd, jammer dat ik om 18.00 bestel om om 18.50 op te halen, en dan alsnog een half uur moest wachten tot 19.25. Maar het eten was echt heeerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heerlijk! Jammer dat de chicken box steeds al is uitverkocht Voor de rest prima 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke verse sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk en het was snel geregeld via online bestellen

, 16-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Sushi was goed op smaak maar sommige portie's waren iet wat rommelig opgemaakt. Waar we totaal niet over te spreken zijn is de wachttijd. Online besteld om 17:20 we konde op zen vroegst de bestelling om 19:10 ophalen. Dus zelf besloten om hem aan te passen naar 19:30. Kom ik daar om 19:30 word er doodleuk gezegd dat de bestelling nog niet klaar was en dat ik even kon wachten. Na een half uur wachten!!! Maar even gehoord waar mijn bestelling bleef. Wordt er doodleuk gezegd dat de bestelling pas om 8 uur klaar zou zijn. (achteraf dus een mailtje gekregen dat het vertraagd was) persoonlijk had ik wel een telefoontje verwacht aangezien je ook je nummer achterlaat. Naderhand ook nog telefonisch contact gehad en werd er naar enig overleg wel een kleine compensatie aangeboden ( minder dan de helft van bestede bedrag) hiervoor hebben wij bedankt. Omdat de toon waarop wij werder te woord gestaan vrij denigrerend was.

Reactie van Kota Radja:Goedemiddag, U heeft afgelopen zondag om 17:46 bestelling geplaatst. Op dat moment was er een minimale wachttijd van 1,5 uur ivm de drukte op Valentijnsdag. Op het vroegst kon uw bestelling om 19:10 voor u klaar staan. U heeft gekozen om uw bestelling 19:30 op te halen, op dit tijdstip waren telefonisch al veel bestellingen. Helaas houdt het systeem waar wij sinds 3 weken mee werken hier geen rekening mee. Wanneer wij een bestelling ontvangen sturen wij altijd een bevestiging met de afhaaltijd rekening houdend met de huidige drukte of eventuele onvoorziene omstandigheden. We vinden het zeer spijtig dat het in uw geval zo is gegaan en nemen uw tip over nabellen in extreme gevallen mee in de toekomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Ontzettend lekker gegeten. En een super service dat we nu online kunnen bestellen en daar ook al een tijd bij kunnen zetten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Fijne sushi! En lekkere chinees!

, 13-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Beste sushi ooit gehad!! Kwaliteit is altijd het zelfde en we hebben al heel wat besteld.

, 10-02-2021

Kwaliteit:

Rating

De eerste keer sushi besteld bij jullie en het was heerlijk, en natuurlijk was het maand menu ook weer top.

, 10-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!

, 07-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten . Zag er mooi uit. Top gerechten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-02-2021

Kwaliteit:

Rating

, 03-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk

, 30-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Super eten